lördag 16 april 2011

Avslutningsfesten ...

Festen blev lyckad !!


Festen startade med en superbra uppvisning av ett gäng killar som dansade.
Det var Lissans grabb och 3 kompisar till han. Under tiden minglade vi, drack drink och åt snittar ...




Petra och Carina
Sen blev det bordsplacering som Petra och Carina hade satt ihop. Vi fick dra en lapp med en del ur en låttext och så skulle vi hitta bordet med rätt artist .. själv drog jag en textrad ur Baloos sång, Var nöjd med allt som livet ger ... hamnade vid Djungelboken-bordet ..













Vi åt en jättegod italiensk buffé och drack en massa vin till det. Det var tal och sång, hur mycket som helst, så våran trubadur för kvällen fick knappt en syl i vädret ...

Ellinor, Lennart och Ulrica

Elisabet berättar gamla minnen

Carina drar sitt paradnummer på begäran, "Bra vibrationer"

Trubadurerna, Seppo och Maria

Ett av borden sjunger "sin" sång

Här sjunger vårat bord ur Djungelboken

Elisabet, Marie-Louise och Ingela
Festen avslutades med en efterfest hemma hos mig, eftersom jag bor på andra sidan gatan från restaurangen, och därifrån läggs det inte ut bilder offentligt .. :-)
Jag blev besviken när folk började gå hem tills nån sa att klockan är ju 5, och då insåg jag att det kanske är bäst att avrunda ... det gick sönder 4 vinglas .. men som man säger:

Inget kalas utan kras

Eller rättare sagt så var det Helena som sa det, som dessutom erkände att hon var skyldig till åtminstone ett av  krasen.

Det var en bra avslutning på vårat kontor som numera är tömt på allt och det är dags för oss alla att gå vidare i livet. Vi ska ha en reunion hos Lena på ranchen i Alvik i augusti, då ska det bli jättekul att höra vad alla gör ..
Själv har jag fått jobb och rivstartar efter påsk med min nya tjänst, längtar till det och ser fram emot en jätteutmaning ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar