fredag 18 februari 2011

Sponsor sökes ..

Efter två perioder sa min dotter, mamma det här är lite läskigt ... :-)
Det handlar alltså om min statistik för Luleåhockey-vinster när jag ser bortamatcher på Allstar. Hittills är det 100% vinst för grabbarna när jag är där, och jag tror att det handlar om ca 6 matcher under den här säsongen. Det är ingen slump längre känns de som ...

Jag har köpt hem matchen ca 3 gånger den här säsongen och då är det 100% förlust, så det är helt förbjudet i vårat hus ..
Vi försökte en sista gång när vi hade köpt den nya TV:n 50 tum, för Ante trodde att dom skämdes för att dom spelade på en för liten TV, men inte de .. förlust ändå ..
Dom kanske fortfarande skäms för att TV:n är för liten, men jag köper ingen större ... jag går på Allstar istället .. det är billigare ..

Nu undrar jag om det kan vara värt att lägga in om ett sponsorkontrakt från Luleå Hockey eller andra företag, att hjälpa till med mina Allstar-besök, för blir det slutspel så kan det bli väldans dyrt ...

Det var fantastiskt skönt med 3 poäng i alla fall

Inför Luleå Hockey - Timrå IK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar