torsdag 17 mars 2011

Huga ...

Jag tänker inte skriva nånting om Luleå Hockey och slutspelet för jag vill inte riskera att nåt händer för att jag har skrivit det ena eller andra .. jag är ju sååå vidskeplig .. helt plötsligt ... förstår inte vart det kom ifrån och jag kan bara säga att det är lite jobbigt .. jag tar ju på mig det som händer ...

Nåväl ... det går som det går och jag ska skriva senare om tankar och känslor när det gäller detta ...

Jobbet på SAS börjar närma sig en upplösning, efter 1,5 år i ovisshet och oro ..
För mig känns det bra, det känns som ett avslut på något som jag känner mig ganska färdig med och en nystart på något som jag inte riktigt vet ännu vad det kommer att handla om ... så framtiden är oviss och spännande ...
Som den optimist jag är så tror jag bestämt att det löser sig ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar